Ernhoffer Csaba: Egy Álmot láttam éjjel.....

2016.11.02 02:21
 

  Egy álmot láttam éjjel, melyet soha azelőtt,

  Ketten ültünk kéz a kézben egy kis patak előtt.

  Verőfényes délután volt, az ég úgy tündökölt,

  Tekintetem szép szemed mélyén elmerült.

  Bársony bőröd lágy szellőként simogattam,

  Ajkad mint víz a partot lágyan csókolgattam.

  Majd mint a tenger hullámzott a szélben,

  úgy ültünk ott ketten a földöntúli fényben.

  Hallgatva a csalogány szívhez szóló kis dalát.

  Rólunk szólt a dal, kettőnk szerelméről,

  melynél tökéletesebbet nem láttam soha.

  Úgy éreztük elrepít minket erről a Földről,

  E szívünkbe élő édes mostoha.

  De aztán elsötétül minden, s hallom,

  odakint őszi szél dalolt.

  Egy pillantás alatt szertefoszlik minden,

  de így is életem legszebb álma volt.