Valahogy így kezdődött

2015.04.05 16:41

Isteni voltál, majdnem hajadon,

Selyem masnival rőtszín hajadon,

Csöppnyi lány voltál, cukorka falat,

S, telecirkáltam érted a falat.

 

Órák hosszat csak lógtunk a szeren,

Dallamot csaltunk fésű-hangszeren,

Szép volt, de ősszel jött az óvoda,

És kéz a kézben léptünk be oda.

 

Anyuci sírt, és könnyezett apu,

Mögöttünk tompán zárult a kapu.

Egyszeriben csak ovisok lettünk,

Nézd, hogy szállnak az évek felettünk.

 

A suliba is együtt érkezünk,

S, bár továbbra is összeér kezünk,

De itt valami történt már velünk,

Mert máshonnan is jön már levelünk.

 

Hatvanhétnek egy fázós éjjelén,

Megláttalak egy más személlyel én.

Áhítattal nézted a srác szemét,

Kezed helyettem fogta….a szemét!

Valahogy így kezdődött

 

Isteni voltál, majdnem hajadon,

Selyem masnival rőtszín hajadon,

Csöppnyi lány voltál, cukorka falat,

S, telecirkáltam érted a falat.

 

Órák hosszat csak lógtunk a szeren,

Dallamot csaltunk fésű-hangszeren,

Szép volt, de ősszel jött az óvoda,

És kéz a kézben léptünk be oda.

 

Anyuci sírt, és könnyezett apu,

Mögöttünk tompán zárult a kapu.

Egyszeriben csak ovisok lettünk,

Nézd, hogy szállnak az évek felettünk.

 

A suliba is együtt érkezünk,

S, bár továbbra is összeér kezünk,

De itt valami történt már velünk,

Mert máshonnan is jön már levelünk.

 

Hatvanhétnek egy fázós éjjelén,

Megláttalak egy más személlyel én.

Áhítattal nézted a srác szemét,

Kezed helyettem fogta….a szemét!

-dk -